with one comment
O que é que uma marca pode ser? Onde é que pode chegar? Be stupid with genius ideias…Diesel!
Ji
Written by Walkers
March 24, 2011 at 8:58 am
Posted in boas ideias, inovação, Publicidade, Tendências
Subscribe to comments with RSS.
é extraordinária a linguagem e o universo que a marca está a criar…”be stupid” torna-se uma filosofia e um estilo de vida que é personificado pela marca.
nunca comprei nada, mas adoro
Tiago
March 24, 2011 at 9:58 am
Fill in your details below or click an icon to log in:
You are commenting using your WordPress.com account. ( Log Out / Change )
You are commenting using your Google+ account. ( Log Out / Change )
You are commenting using your Twitter account. ( Log Out / Change )
You are commenting using your Facebook account. ( Log Out / Change )
Connecting to %s
Notify me of new comments via email.
Notify me of new posts via email.
Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.
Join 20 other followers
é extraordinária a linguagem e o universo que a marca está a criar…”be stupid” torna-se uma filosofia e um estilo de vida que é personificado pela marca.
nunca comprei nada, mas adoro
Tiago
March 24, 2011 at 9:58 am